Mijn fotoweek #2

Hallo

De eerste ‘mijn fotoweek’ is al een hele tijd geleden, ik vond het dus hoogtijd een nieuwe te maken.

Afgelopen week was een typische vakantieweek waarin je niet veel te doen hebt.

De week starte eigenlijk vorige week donderdag wanneer Elena, mijn beste vriendin bleef slapen. Het was goed weer dus we besloten in mijn nieuwe tent te slapen (Ze is echt mega groot, die nieuwe tent!). ’s Morgens hadden we ontbijt op luchtmatras.

IMG_7638

Dan besloten we een wandelingetje te maken in mijn petieterig dorpje en namen we mijn fototoestel mee. Uiteindelijk ben ik echt heel tevreden met de foto’s die Elena heeft getrokken. Waarvoor dank!

IMG_6562

Natuurlijk moesten we een selfie-sesie doen!

Processed with VSCOcam with b1 preset

Processed with VSCOcam with f2 preset

Mijn geliefde ontbijtje: cruesly met yoghurt, frambozen, aardbeien, braambessen en bosbesjes. Heerlijk!

Processed with VSCOcam with f2 preset

We zijn verder deze week ook nog naar Ikea geweest. Ik slaag er elke keer weer in om een plant extra in mijn kamer te verwelkomen. En nee, deze keer heb ik niet alleen 6 cactussen (of is het nu cacti?!) te kopen maar ook een grote vetplant! Zijn naam is trouwens Jos, Jos De Vetplant! Grote liefde tussen ons!

Processed with VSCOcam with f2 preset

s’ Avonds een heerlijke en gezonde ovenschotel klaargemaakt als bijgerechtje. Er zitten een hele courgette, een hele paprika, feta, pijnboompitten en olijfolie in!

Processed with VSCOcam with f2 preset

Wolkenfoto, eigenlijk niet veel speciaals maar de helder blauwe kleur vond ik geweldig.

IMG_7783

En dan kwam ik deze quote tegen op een blog. Oké, hij klopt misschien niet helemaal maar ik vond hem wel iets hebben.

Processed with VSCOcam with f2 preset

Ik ben dan nog niet op vakantie maar dat houd mij niet tegen om een foto te trekken van de tropische planten in mijn tuin. 

  

 
Ik ben ook nog even naar de H&M geweest, wat was dat lang geleden! En daar heb ik deze leuke bloes gevonden! Hij is echt lekker fris en je kan de mouwen oprollen! Perfect voor als het wat kouder is in de avond!

Het zit er weer al op voor deze blogpost!

Dikke kus!

Emma


‘Mijn fotoweek #1’

One Comment

Geef een reactie

