Welke Boeken Neem Ik Mee Op Vakantie

Hallo

Normaal lees ik niet zo heel veel, maar in de vakantie vind ik het echt wel super relaxed om in de zon te liggen en een goed boek te lezen. Omdat ik volgende week op vakantie vertrek leek het mij leuk om een lijstje te maken van boeken die ik ga meenemen.

IMG_7272-001

Het eerste boek dat ik op vakantie ga lezen zal sowieso het tweede deel van The Maze Runner zijn. Ik heb het eerste deel ongeveer twee maand geleden gelezen denk ik en ik vond het echt heel erg goed. Ik vind het altijd leuker om eerst het boek te lezen en daarna de film te kijken dan omgekeerd. Daarom moet ik nu het boek lezen want de film komt in september al in de cinema!

IMG_7269

Het tweede boek dat zeker meegaat is het vijfde deel van Harry Potter. Eerst dacht ik dat het echt verschrikkelijke boeken waren, vooral omdat de films mij niet aanspraken en ik het verhaal ook nooit begreep. Uiteindelijk ben ik dan toch in het eerste boek begonnen en ik vond het echt al vanaf de eerste pagina geweldig. Vier boeken later ben ik alleen nog maar een grotere fan de reeks geworden. ❤

Echte aanraders!

IMG_7274-001

Dit is het laatste boek van de Divergent reeks dat ik nog moet lezen. Het is geen boek dat volgt op de andere boeken. De eerste twee boeken zijn in de ik-vorm geschreven, maar eigenlijk is er een hoofdpersonage (Tris= ik-persoon) en een ander iets minder belangrijk hoofdpersonage (Tobias/Four). In dit boek is de ik-personage Four/Tobias en kom je meer te weten over zijn verleden en over wat hij vindt en voelt bij bepaalde situaties.

Veel liefs

Sofie

Heb je zelf ook nog leuke boekideeën? Twijfel dan zeker niet om ze in de reacties achter te laten!

One Comment

Geef een reactie

