Shoplog juli #1

Hi!

Een shoplog vind ik altijd leuk om te lezen. Je kan er vaak leuke ideetjes uit halen om zelf op je verlanglijstje te zetten. In de maand juli heb ik zelf een aantal leuke dingetjes gekocht die ik met jullie wil delen. Het is niet zo’n grote shoplog maar ik ben wel super blij met alles wat ik gekocht heb.

IMG_7101

Ik was echt al heel erg lang opzoek naar een nieuwe grote portefeuille. Toen ik op Zalando bij de outlet (waar je vaak hele leuke (soms dure) dingen met redelijk wat korting kunt kopen) wat rond keek zag ik deze en ik werd direct verliefd. Hij is iets groter dan ik verwacht had maar wel super handig want ik kan er heel erg veel in kwijt.

Zalando

IMG_7108IMG_7118

Dit bloesje vind ik echt super leuk voor in de zomer. Wit is echt mijn favoriete zomer’kleur’ geworden. Het ziet er altijd zo fris en luchtig uit. Het bloesje zelf is ook gemaakt van een heel luchtige en frisse stof (100% polyester) waardoor het ook kan gedragen worden op de heetste dagen. Ik ben ook nog opzoek naar zo’n hemdje/bloesje om als pyjama te gebruiken. Het model is er perfect voor maar ik denk niet dat de stof aangenaam is om in te slapen.

H&M

IMG_7197

Dit t-shirt heb ik gekocht toen ik met Caro, Line en Emma naar Antwerpen was gegaan. Bekijk hier het verslagje. Het is echt een zalige t-shirt. De stof voelt geweldig, het model valt mooi en ik hou echt enorm veel van streepjes. Het is een echte basic waar je er maar niet genoeg van kan hebben.

Brandy Melville

DSCN8995-001

Deze horloge heb ik ook gekocht in Antwerpen. Ik had hem al een paar keer op het internet gezien maar dacht niet echt dat ik hem ooit in een winkel zou tegenkomen. Dat gebeurde dus wel en ik kon hem daarom dus ook niet laten liggen. Ik vind hem echt geweldig en hoop dat hij nog lang zal meegaan.

Urban Outfitters

IMG_7208

Dit is eigenlijk een lange t-shirt dat ik als kleedje draag. Het is echt een super aangename stof en zit daarom super goed. Ik ben eigenlijk niet zo een kleedjes-fan maar dit kleedje doe ik echt heel graag aan. Met zwarte All Stars eronder maak je er een comfortabele maar toch deftige outfit van.

H&M

Kus

Sofie

One Comment

Geef een reactie

