3 lievelingdingetjes #3

Hoi

Het is alweer een hele tijd geleden dat er een ‘3 lievelingsdingetjes’ post was. Daarom dacht ik dat het wel tijd was voor een nieuwe! Voor wie het concept nog niet kent: ik stel drie dingetjes voor die ik op dit moment fantastisch vind! Dat kan zowel kleding als een beauty product als een plaats zijn. Lees snel verder en ENJOY!

KLEEDJE: BRANDY MELVILLE     HANDTAS: CLARKS

De laatste tijd is de temperatuur weer wat gestegen en ben ik meer en meer gaan houden van dit kleedje in het specifiek! Hij komt van Brandy Melville en als jullie mij al een beetje kennen, weten jullie dat ik verliefd ben op Brandy Melville! Eigenlijk zijn het vier lievelingsdingetjes want de handtas vind ik awesome! Ik heb hem gekregen van mijn papa en de handtas is echt perfect, de perfecte grootte voor een citytrip of voor te gaan shoppen! Hij is trouwens van Clarks.

DCIM100GOPROGOPR0033.

GOPRO

Het volgende is mijn GoPro HERO 4 Silver. Hoe langer ik hem heb hoe meer ik er ben van geen houden! Ik heb erover meer geschreven in deze blogpost. Dus ga die zeker bekijken als je meer wilt lezen over mijn GoPro.

IMG_7195

WINACTIE

Het laatste is niet echt een lievelingsdingetje maar meer een update. Ik heb een winactie gewonnen! De winactie is gehouden door V&D Schoolcampus. Jiami Jongejan of Lifesplash kiest gedurende 10 weken elke week een winnaar, ik was de derde! Je kan nog altijd meedoen want de 10 weken zijn nog niet om! Al wat je moet doen is een foto op instagram plaatsen waarbij je laat zien wat er in je schooltas zit met de #SCHOOLCAMPUSCONTEST en tag iemand waarvan je wilt weten wat er in haar/zijn schooltas zit. En dat had ik dus gedaan met de foto die je hierboven ziet! En oh God wat was ik blij dat ik gewonnen had. Je kan trouwens zien of Jiami je foto ‘echt’ mooi vindt (als ze je foto repost(dat heeft ze dus met mijn foto gedaan!)). Als je één van de 10 gelukkigen bent krijg je een box van de V&D schoolcampus vol met schoolspullen. Ik krijg mijn box binnenkort in ontvangst (of ik heb hem nu al, tegen dat je deze blogpost leest).

Dit was het dan weer, tot de volgende keer!

XOX

Emma

Geef een reactie

