5 Producten Die Super Handig Zijn Op Kamp

Hey hey

Het is weer zomervakantie en heel veel jongeren gaan tijdens deze twee maanden op kamp. Ik ben net terug van chirokamp en stel jullie 5 producten voor die ik echt heel handig vond en volgend kamp zeker terug ga meenemen.

IMG_7170

We beginnen meteen met het belangrijkste. En dat is deo. Je denkt nu waarschijnlijk ”natuurlijk neem je dat mee dat is toch normaal?”. Natuurlijk is dat normaal, maar er zijn mensen die dat precies niet door hebben. Dus daarom neem alsjeblieft deo mee op kamp en zorg dat je hem overal en altijd in de buurt hebt (ik neem er altijd 2 mee, één in mijn toiletzak en één in mijn rugzak). Er is maar één ding erger dan iemand ruiken die stinkt en dat is merken dat je zelf stinkt en er niks aan kunnen doen.

Mijn favoriete deo’s zijn die van Dove. De geuren vind ik bijna allemaal geweldig, maar komkommer is toch wel mijn favoriet. Thuis gebruik ik meestal een roller maar op kamp vind ik een spuiter handiger.

IMG_7169-001

Het tweede product is iets wat ik zelf nog niet heb gebruikt maar ik wel meeneem en dat is droogshampoo. Op kamp kan je je haar meestal minder vaak wassen als je normaal thuis zou doen en zweet je meestal wat meer. Daarom is het handig om droogshampoo mee te nemen voor in noodgevallen. Als je haar vettig is of helemaal niet lekker ruikt (stinkt) en je kan je haar niet wassen dan is droogshampoo een super makkelijke en snelle oplossing. Je haar gaat er natuurlijk niet hetzelfde uitzien dan wanneer je het zou wassen maar het gaat wel helpen.

IMG_7168

Handgel is ook altijd super handig. Je gaat bijvoorbeeld ergens naartoe en je hebt net een appel gegeten, je handen plakken verschrikkelijk en er is nergens een plaats in de buurt waar je je handen kan wassen (of je bent gewoon te lui om er naar toe te gaan 😉 ) dan pak je gewoon je flesje handgel uit je rugzak, je handen plakken niet meer en ruiken bovendien nog eens super fris win-win. (anti-bactriële doekjes geven ongeveer hetzelfde effect)

Ik neem deze handgel niet alleen mee op kamp maar ook naar school. Eigenlijk heb ik hem bijna altijd mee.

IMG_7171-001

Deze reinigingsdoekjes zijn voor op kamp veel handiger dan alle producten die je thuis hebt liggen. De doekjes werken misschien niet even goed, maar bij mij werken ze wel goed genoeg om een kamp mee door te komen. Deze doekjes zijn van l’Oréal en ruiken echt super goed. Ik ben er echt heel tevreden mee. (25 doekjes)

IMG_7173

Nivea Soft is voor op kamp super, maar dan ook echt super handig. Het is een hydraterende crème die je kan gebruiken op je gezicht, je lichaam en je handen. Het is een echte alles-in-één-crème (wat handiger is dan 3 verschillende potjes/tubes). Nivea is ook helemaal niet zo duur dus perfect om mee te nemen.

Dit waren de 5 producten. Ze zijn allemaal te koop bij Kruidvat. Ik hoop dat jullie er iets aan hebben gehad en zeker nog dingen gaan onthouden. Nog super veel plezier op jullie kamp/vakantie.

Kus

Sofie

Geef een reactie

