New in: GoPro

Oh ik ben zoo blij met mijn nieuwe aanwinst! De GoPro HERO4 Silver!

Ik was al een tijdje aan het twijfelen of ik er nu één zou nemen en welk model dan? Of misschien beter een ander merk, want hij is best wel prijzig. Maar uiteindelijk heb ik samen met mijn stiefpapa deze GoPro gekocht! (Dan moest ik dat bedrag toch niet helemaal alleen betalen. 😉 )

We hebben hem vooral gekocht om in Frankrijk in de zee te kunnen filmen omdat we dan meestal samen gaan snorkelen dus dat gaat wel leuke beelden op leveren! Ik kijk er al naar uit!

De HERO4 Black was nog duurder maar die had geen display, deze wel en ook touch. Wat wel heel handig is omdat je de foto’s en filmpjes direct kan bekijken!

IMG_6233

APP

Wat leuk is aan een GoPro te hebben, is dat je een app kunt downloaden (gratis) op je mobiel! Met de app kan je dan verbinding maken met je GoPro en je kan ‘live’ zien wat je met je GoPro aan het filmen/ fotograferen bent. Je kan al de foto’s en filmpjes zien die je al hebt gemaakt die op je SD kaartje staan en rechtstreeks overzetten op je mobiel. Oh ja, de app kan je niet doen met een GoPro HERO.

IMG_6172 (1)

IMG_6187

(onderwater) behuizing

Wat natuurlijk bekend is aan een GoPro is dat je ermee onderwater kan! Daarvoor kopen de eerste mensen hem dan ook! Dat vind ik dan ook een van de leukste dingen om te doen. Nee ik heb thuis geen zwembad, maar wel een vijver! Wat is het grappig om de vissen te filmen onderwater!

Sorry als er bij het filmpje wat harde geluiden zijn, dat zijn meestal de vissen die er tegenaan zwemmen.

Je krijgt er drie verschillende behuizingen bij. Zo kan het het best niet met een onderwaterbehuizing filmen wanneer je niet onderwater bent en je het geluid vooral wilt opnemen. Hier meer over de verschillende behuizingen.

IMG_6194

3 in 1

Ik persoonlijk vond het noodzakelijk om een selfiestick/ houder te hebben voor mijn GoPro, anders is het echt niet handig om te filmen, zeker niet onderwater. Ik heb niet echt de goedkoopste gekocht maar ik vond het belangrijk dat hij stevig was en het water aankon. Eén van het merk GoPro zelf is dan wel een goede oplossing. En inderdaad deze is echt een perfecte. Je kan hem gebruiken als selfiestick, statief of houder. Ik verzeker je dit is een goede aankoop!

Visoog

Je weet het of je weet het niet maar GoPro staat ook wel gelijk aan onderwatercamera met een vis oogbeeld. Sommigen vinden het een nadeel en als jij ook niet graag vis oogfoto’s hebt dan raad ik je aan om verder te zoeken naar een andere camera. Maar ik vind het totaal niet erg dat de beelden die ik trek een vis oogeffect hebben integendeel ik vind het leuk! Als je dan een foto neemt met een dier erop ziet het er zoo schattig uit!

Praktisch

Je moet er een mini SD-kaartje insteken, wat dus echt petieterig is. Niet handig als je een klungel bent of net zoals mij snel dingen verliest, gelukkig hoef je het er niet altijd uit te halen als je foto’s en filmpjes op je laptop wilt zetten. Dan kan je je USB- kabel gebruiken die erbij zit. Zo  kan je hem ook opladen. Als je hem aan het stopcontact wil opladen moet je nog een aparte Wall Charger kopen. Ik dacht meteen om gewoon mijn opladerdingetje te gebruiken van mijn iPhone maar daarvan gaat blijkbaar de batterij kapot.. Dus best niet doen!

Verkooppunten

Ik heb de mijne gekocht bij mediamarkt. Ik wou hem eerst kopen via bol.com maar als je hem echt in een winkel gaat kopen kan je alles nog eens goed bekijken en misschien is er net een korting! Ook de staander/houder/selfiestick heb ik in de mediamarkt gekocht met nog 5 euro korting. Zo zie je maar!

Ik ben tot nu toe echt zeer tevreden over deze aankoop!

Knuffel

Emma

One Comment

Geef een reactie

