what to do when bored #1 verwendagje

Hey

Ken je het gevoel dat je kei blij bent dat het vakantie is en de volgende dag slaat de verveling al toe. Je chekt je twitter en de enige tweets zijn “eerste dag vakantie en de verveling slaat toe” “#verveling” “verveling op en top”… Ik ga er iets aan doen en geef jullie wat tips wat je op een verveeldag kan doen!

DAG 1 – verwendag

Tijdens deze dag wil, neen, moet je jezelf verwennen.

Het allereerste dat je kan doen op deze dag is een bad nemen, neem een rustgevende bruisbal en laat hem oplossen in je bad, en RELAX!

Nadat je in bad bent geweest (een lekker warme douche kan ook altijd) is het tijd voor je verzorging.

Je kan altijd voor je verzorging een maskertje aanbrengen, dat heb ik gedaan op mijn verwendagje!

IMG_5950

Dit is mijn masker dat ik heb gebruikt, ik heb hem gekregen van Sofie voor mijn verjaardag!

IMG_5956

Hierna kan je je verdere verzorging aanbrengen. (tonic, dagcreme …)

Probeer een nieuwe haarstijl uit!

Schermafbeelding 2015-07-08 om 21.35.43

Ik heb simpelweg een fishtail braid gemaakt met deels het haar dat altijd in mijn gezicht hangt en deels haar dat gewoon langs de zijkant groeit zodat de vlecht niet gewoon in mijn gezicht zou hangen. Zo simpel is het en dan haal ik het wat uit elkaar voor de messy look waar ik van hou. Het trekken kan je zelf kiezen hoe mest je het wilt.

IMG_5857

Dan kan je altijd gaan experimenteren met make-up! Of juist je wing perfectioneren. Je kan je ook eerder gaan schminken als je dat leuker vind, in een tijger of konijn ofzo. Doe maar wat je wilt met je gezicht! 😀

IMG_5976

We hebben al een nieuwe haarstijl, een make-up look (maakt niet uit hoe je eruit ziet beauty of the beast) en dan ontbreken de nageltjes nog! Probeer wat nailart of gewoon een basic kleurtje. Kies een leuk kleurtje voor de zomer en lakken maar.

 IMG_5990

En de laatste tip:

Hoewel het een verwendagje is gaan we gezond eten vandaag! Maak wat fruitsla, een lekkere smoothie. Zodat je je lichaam verwent! En drink veel water!

Zo dit was het voor een verwendagje!

Volgende week zaterdag komt er weer een nieuwe What To Do When Bored!

Tot dan!

Love

Emma

2 Comments

Geef een reactie

