Mijn Herontdekking

Hye

Een tijdje geleden had ik wat zitten neuzen tussen mijn boeken en heb ik een herontdekking gedaan, MAAKBAAR! Een DIY boek van Caroline Verbrugghe.

Het cover van het boek is heel leuk gedaan. Vooral doordat de leuke kleurtjes heel leuk zijn gekozen. 

IMG_5259

IMG_5228

Het leuke aan het boek is dat de meeste ideetjes ‘echt’ maakbaar zijn. De meeste dingetjes die ze gebruiken heb je ook in huis en zijn herbruikbaar.

Er zijn ook verschillende thema’s dus er is voor ieder wat wils, in het thema welness, kan je er je eigen bruisbal maken! Echt leuk! Dit ga ik zeker eens uitproberen!

Alle DIYs zijn zonder boormachine of naaimachine, dus dat ik al een goed begin! Het maakt niet uit dat je een beginner bent want er zijn hele simpele bij, de kleine projecten. In dit boek leer je dingen bij, waar je bij jezelf denkt “Dat ik daar nog niet eerder op ben gekomen!” Er staan ook veel dingen in die je kan maken en dan weggeven, zowel aan vrienden als familieleden. Sommige ideeën duren echt maar 5 minuten.

IMG_5248

Zo staan er nog een paar leuke dingetjes in: transparant nachtlampje, zelf stempels maken, muur organizer, origami lamp, diamonds in the sky …

Ik ben echt blij met mijn herontdekking! Als ik er één van probeer zal ik het zeker aan jullie laten weten.

KISS

Emma

Geef een reactie

