Youtube #LaurDIY

Hye

Het is al weer veel te lang geleden dat ik een youtuber aan je heb voorgesteld, serieus veel te lang. Want er zijn er zo veel, dat ik amper kan kiezen als ik een blogpost als deze wil doen.

Ze komt uit Canada en doet regelmatig DIY’s… LAURDIY!!! Je kon het vast al zien aan de titel hahah.

Schermafbeelding 2015-05-25 om 08.35.39

Ik vind diy-video’s heel leuk om te bekijken, omdat ik zelf geen dagelijkse makeup draag, ben ik ook automatisch minder into makeup video’s, maar diy, dat vond ik vroeger als kind heel leuk, ik ga ook zelf op EmmPhie proberen meer DIY’s te doen.

Zoals ik al zei maakt ze meestal een DIY-video, of  “standaard” video’s, dan bedoel ik What’s On My Iphone, What’s In My Purse, Roomtour, je kent ze vast wel.

full apartement + room tour

DIY Summer Essentials!

10 Ways To Make 2015 The Best Year!

Zo dit was het weer voor deze blogpost, laat zeker jouw favoriete youtuber weten, zodat ik daar ook een blogpost kan over maken!

Groetjes

Emma

Geef een reactie

