Mijn Fotoweek #1

Heyy

Ik ga vandaag een soort van samenvatting geven van mijn week met foto’s. Het zijn niet zoveel fotootjes omdat het examens waren en dan doe je niet veel buiten studeren natuurlijk! Maar toch heb ik geprobeerd de mooiste bij elkaar te zetten.

IMG_6130IMG_6117

We hadden aardbeitjes in huis en dat is dan ook perfect voor mijn muesli-ontbijtje.

Nu dat we toch een heel bakje vol met aardbeitjes hadden en het examens waren, was het een super idee om een smoothie te maken. Met dan een super pose van mijn smoothie voor de vijver.

    

Aan de vijver was mijn hondje Yumi van de vijver aan het drinken, al een geluk dat ze er deze keer niet is ingevallen want dat heeft ze al een paar keer voorgehad doordat ze onlangs blind is geworden, jammergenoeg! Nu stoot ze overal tegen..

En dan die mooie lelies! I’m in love!

     IMG_6195

Buiten uit mijn raam zag ik deze auto, hoe schattig!

Als ontspanning tussen het studeren door een beetje lezen.

Als ik klaar was met het studeren voor die dag ging ik met mijn camera de tuin in om wat fotootjes te trekken. Dus hieronder wat fotootjes!

Schermafbeelding 2015-06-18 om 21.38.12 Schermafbeelding 2015-06-18 om 21.35.15 Schermafbeelding 2015-06-18 om 21.27.05 IMG_5412

En de laatste foto van deze blogpost is voor Caro omdat zij dit zo graag wou, ik denk dan ook dat ik deze kip naar jou zal vernoemen, Caro! 🙂

Hopelijk vond je het leuk om weer eens een ander soort stijl van blogpost te lezen.

Kus

Emma

❤

Geef een reactie

