10 dingen die mij gelukkig maken

Hye

Omdat de zomer eraan komt zie ik veel meer mensen lachen. En omdat ik iedereen nu zo gelukkig zie dacht ik ‘Misschien kan ik eens een lijstje maken met dingen die mij gelukkig maken ?’ En hier is het resultaat…. Veel leesplezier !

IMG_6790

1) Een nieuw boek kopen

Vorige week heb ik het boek ‘Paper Towns’ van John Green gekocht, je kent hem wel. Hij is ook de schrijver van ‘The fault in our stars’. Eind juni komt Paper Towns ook in  de cinema en daarom wou ik eerst het boek lezen. Ik krijg altijd zo’n speciaal gevoel als ik een nieuw boek heb gekocht en ben dan ook altijd super benieuwd om er in te beginnen lezen.

2) De bel die aankondigt dat de examens gedaan zijn en de vakantie kan beginnen

Dit is misschien wel het allerzaligste gevoel van de hele wereld. En bij veel mensen denk ik. Het is toch gewoon geweldig om te horen dat de examens gedaan en de vakantie kan beginnen!

IMG_6514

3) Een hele dag gezond eten

Dit lukt mij zelden of ik zal nog eerlijker zijn, eigenlijk lukt het mijn nooit. Maar ik probeer het wel regelmatig. Maar meestal heb ik op het einde van de dag toch zin in chocolade en dan is het om zeep.

4) Bruine benen

Ja daar kan ik echt heel gelukkig van worden. Het spijtige is dat mijn benen meestal pas op het einde van de zomer een mooi kleurtje hebben, en het dan al bijna weer lange broeken weer is. Ook al zitten mijn benen dan verstopt achter een broek, toch word ik van bruine zomer benen super gelukkig.

IMG_6807

5) De zon

Als de zon schijnt dan is iedereen altijd een beetje vrolijker en ziet de wereld er opeens veel leuker en kleurrijker uit. Meer heb je toch niet nodig om gelukkig te zijn? (Deze morgen was de zon nog niet te zien en viel de regen met bakken uit de lucht, maar uiteindelijk is het zonnetje er nog doorgekomen en is het weer prachtig weer geworden vandaag.)

6) In een vliegtuig zitten

Ik ben eigenlijk nog maar een keer met het vliegtuig op vakantie geweest (=2 keer gevlogen) en ik hou er nu al van. Vliegtuigen doen mij aan vakantie denken, en vakantie vind ik één van de leukste periodes van het jaar.

7) Mijn kamer opruimen

Van mijn kamer opruimen word ik niet echt gelukkig. Maar van het resultaat wel. Heerlijk om na het opruimen te zien dat je kamer er opgeruimd veel mooier en groter uitziet.

8) Bloggen/ Blogs lezen

Bloggen is één van mijn favoriete hobby’s en ik doe het echt super graag. En van leuke dingen word je toch gelukkiger, niet?

IMG_6820

9) Chocomelk drinken

Oh wat drink ik dat graag. Ik lust geen thee of koffie maar ik vind zo’n tas met warme drank altijd zo gezellig dus dan ga ik het liefst voor chocomelk. Het liefst zelf gemaakt met echte chocolade en een toefje slagroom. De tas hierboven is zonder twijfel mijn favoriete tas! Eigenlijk is het een (blonde) mok en hij komt van het merk Blond uit Amsterdam. Ik heb hem gekregen van mij uitwisselingstudente toen ik zei naar België kwam. Wil je meer weten over Blond klik dan hier .

10) Iets eindelijk kunnen waar ik al super lang op heb moeten oefenen

Ken je dat gevoel dat het echt niet wilt lukken? Je blijft maar proberen en proberen, je steekt er super veel tijd en toch lukt het niet. Verschrikkelijk.

En ken je dat gevoel dat dat onmogelijke opeens lukt? Wel, dat gevoel bedoel ik.

Kusssss

Sofie

Geef een reactie

