Plog ‘De Inspiraitie Zaterdag’ #1

Heyy

Zaterdag had ik echt enorm veel zin in fotograferen. En zo gezegd zo gedaan, ik heb toen ook bijna heel de dag foto’s staan maken. En het resultaat is onze eerste plog!

Wat is nu juist een plog (komt van ‘photo log’)? Wel dat is eigenlijk zoiets als een vlog (video log), dus een beschrijving van (een deeltje) van je dag, maar dan met foto’s.

Nu de zomer eraan komt heb ik echt veel meer zin in fotograferen. Herkenbaar? Ik denk dat het komt omdat de zon vaker begint te schijnen en het licht nu gewoon veel mooier is. In de winter moest ik mijn foto’s ook altijd in het weekend maken, omdat het als ik van school thuis kwam eigenlijk al te donker was voor mooie foto’s. Daar heb ik nu dus geen problemen meer mee, en nu kan ik ook gewoon in de week fotograferen . Zalig.

IMG_6665

De dag begon al direct met super goed weer. En toen kreeg ik al de kriebels. Van zo’n mooi weer wordt ik altijd zo vrolijk en gelukkig. De foto hierboven is eigenlijk helemaam mislukt maar toch vind ik hem wel iets hebben.

IMG_6666

Zoals je op deze foto ook kan zien was de lucht echt prachtig ‘hemels’ blauw. Dit is nu wel een foto met een paar wolkjes maar over het algemeen zag ik geen elk wolkje. Het weer was echt prachtig. ❤

DSCN0289

Natuurlijk kan een OOTD zeker niet ontbreken. Ik droeg zaterdag een simpele grijze   T-shirt (kleertjes.com). Op die T-shirt staat (heel gepast) ‘I love going to the beach’. Daaronder draag ik een witte short met ‘strand’kleurige strepen (Marc O’Polo). Echt een hele zomerse outfit.

IMG_6632
Mijn kat (Jules) samen op de foto met de grote grijze tegels van de keuken. Oh wat vind ik dit een leuke combinatie. Ik heb het al een paar keer geprobeerd en er zijn echt al hele leuke foto’s uitgekomen.

IMG_6677

De zon stond zo mooi op alle bloemetjes op het terras, dat ik er wel foto’s van moest maken! Dit vind ik één van de leukste bloemetjes. De vorm doet me een beetje aan trompetjes denken, nee? Aan de binnenkant zijn ze roze en ze hebben een leuk groen randje.

IMG_6654

Het aardbeien plantje heeft, verbazend genoeg, de winter overleefd.En er groeien nu toch al 10 aardbeitjes aan. Ze zijn wel nog groen maar ik kan niet wachten tot ze rood zijn en opgegeten mogen worden. Zie je dat kleine rode stipje in de grijze bak vooraan? Die aardbei is al bijna rijp. Yeey!

DSCN0291

Zelf lust ik (net als koffie) echt geen thee. Ik zou het heel graag willen leren drinken maar het lukt echt niet. Meestal maak ik wel thee voor mij mama. Zaterdag heb ik ontdekt dat thee ook heel fotogeniek is.

IMG_6776

Zaterdag heb ik ook nog een bikini gekocht. Het was het laatste weekend voor de examens en ik had echt wel dringend een nieuwe nodig. Deze komt van Banana Moon. Ik hou echt van de felle kleurtjes. Zeker in de zon vind ik de kleurtjes helemaal geweldig. De felle kleurtjes vind ik super maar ik denk dat ik voor deze zomer misschien ook nog een iets meer basic bikini wil.

IMG_6689

Toen ik thuis kwam (nadat ik mijn bikini had gekocht) kwamen mijn tante en mijn kleine neefje op bezoek. Super leuk! Het was echt een verrassing maar hij was zeker geslaagd! Dat mogen jullie nog doen. (hint, hint 😉 )

Sorry dat hij er zo laat op staat maar zoals jullie waarschijnlijk weten komen de examens eraan en zal het dus moeilijker zijn om te bloggen. We gaan proberen om er posts blijven op te zetten maar dat kan soms een beetje later zijn dan normaal.

Veel kusjes

Phie

Geef een reactie

