My Life In 20 Questions #Tag

Hi

Het is weer tijd voor een tag, ik had hem van Jiami (lifesplash). Deze keer is het My Life In 20 Questions Tag. Een tag die bestaat uit 20 vragen (dat wist je vast en zeker nog niet 😛 ). Ik vond hem zelf heel leuk om te lezen dus vulde ik hem zelf in.

1  FAVOURIETE KLEUR

Eén kleur heb ik niet, en het hangt ook af voor wat, kleding, …

2  FAVOURIET GETAL

Getal? 13, klinkt misschien een ongeluksgetal maar voor mij dus niet. Waarom? Omdat ik vroeger enorme fan was van Taylor Swift, nu ook maar niet meer zo hard. En rarara, haar geluksgetal was 13. Toevallig was ik in dat jaar nummer 13 in de klas.

3  WAT IS JE DROOMBAAN?

Allerliefst zou ik later blogger willen blijven samen met Sofie.

4  WAAR ZIE JIJ JEZELF WONEN IN JE EENTJE/ OP JEZELF?

Ik zou later heel graag in Antwerpen wonen, in het begin (na het studeren) in de stad. Later misschien ergens anders, uit de drukte.

5  FAVOURIETE MANIER OM TE REIZEN?

Om ver te reizen graag met het vliegtuig, daar heb ik echt geen schrik voor en heb het best al vaak gedaan. Voor kortere afstanden vind ik de bus het gemakkelijkst maar de trein vind ik iets fijner.

6  WAT DOE JE GRAAG IN JE VRIJE TIJD?

Bloggen natuurlijk, buit dat ook shoppen, lezen, afspreken met vriendinnen, joggen …

7  FAVOURIETE KLEDINGWINKEL

Ik heb er verschillende, momenteel ga ik voor Brandy Melville. In LOVE!

8  VAN WIE/ WELKE BAND ZOU JIJ GRAAG EEN CONCERT BIJWONEN?

Misterwives, ik weet eigenlijk niet eens of ze al een concert hebben gedaan?

9  FAVOURIETE THEE

Momenteel ben ik nog bezig met de verschillende theeën te ontdekken, dus één favoriete heb ik nu nog niet.

10  VERZAMEL JE IETS?

Euhm… Nee ik denk het niet. Buiten kleren en schoenen dan. 😉

11  IK KAN NIET SLAPEN ZONDER…

Iets waar ik het uur op kan aflezen. Er moet altijd een gsm of horloge ofzo naast mij liggen. Als ik wakker word dan moet ik het uur kunnen aflezen. Misschien wel een rare gewoonte…

12  ALS JE 1 MILJOEN EURO KREEG, HELEMAAL VOOR JEZELF, WAT ZOU JE ER DAN MEE DOEN?

Een groot deel van dat geld zou ik opzij zetten voor later als volwassene, een huis te kopen. Een ander deel zou ik ook opzij zetten voor te studeren en op kot te gaan. Dan nog een ander deel aan een goed doel geven. En misschien een beetje kleren ofzo kopen… 🙂 Oh ja en reizen, VEEL reizen.

13  FAVORIETE MAKE-UP MERK?

MAC, mooie verpakking, goede kwaliteit … en het merk is gewoon heel fijn!

14  FAVORIETE LEKKERNIJ?

Op dit moment hou ik van examenfood, het zijn nog geen examens maar ik moet wel studeren dat wil dus zeggen: kleine besjes, noten… Eigenlijk kan je er alles over lezen op deze blogpost. Hij gaat er namelijk over.

17  FAVORIETE SEIZOEN?

Eigenlijk vind ik ze allemaal leuk behalve winter, voor mij net iets te koud. 

16  SLAAP JE MET JE DEUR OPEN OF DICHT?

Open, maar niet helemaal. Meestal op een kiertje.

17  WAAROM BEN JE BEGONNEN MET BLOGGEN?

Omdat het mij zo ongeloofelijk leuk leek om een eigen blog te hebben en al je ideetjes, tips, reviews te delen.

18  HEB JE (EEN) ABONNEMENT(EN) OP (EEN) TIJDSCHRIFT(EN)?

Nee

19  WAT DEED JE AFGELOPEN NACHT OM 00.00 UUR?

Slapen… Anders kan ik er de volgende dag niet uit, zeker niet als het school is.

20  FAVORIETE PARFUM?

Angel van Thierry Mugler, eigenlijk is hij van mijn mama maar ik vind de geur echt zo fijn. Eigenlijk heb ik buiten een paar, geen echte parfumflesjes, maar vooral staaltjes.

Zo dat waren ze, de 20 vragen, heb je zelf een blog? Voel je vrij om hem zelf in te vullen. Eigenlijk ben ik benieuwd wat jij deed afgelopen nacht om 00.00uur?

Vele kusjes

Emma

Geef een reactie

