What’s In My Bag? #Emm

Hye

Eén van de vele populaire blogposts en video’s is een What’s In My Bag, je laat simpelweg zien wat er in je handtas of boekentas of … zit. En vandaag is de dag dat ik dat aan jullie laat zien. Jeeey!

IMG_5269

Voor eten en drinken heb ik meestal een appel, een snack, kauwgom en een flesje water bij me, natuurlijk ook boterhammen of een slaatje maar die staan er niet op.

IMG_5288

En natuurlijk heb ik mijn geliefde Iphone mee en oortjes of een hoofdtelefoon zowel de oortjes – die niet op de foto staan- als de hoofdtelefoon zijn van ‘Urbanears’, die zijn echt mega goed, en om ervoor te zorgen dat mijn phone niet zonder batterij valt, een oplader natuurlijk, en daar is Washi Tape rond. Waarom ik dat doe? In ons gezin heeft iedereen een Iphone en dan weet ik welke lader de mijne is.

IMG_5303

Natuurlijk mijn boeken van school en een notebook van Hema met een pennenzak van Hema.

IMG_5311

Mijn portemonee van Veritas en mijn sleutelbos die ik niet mag vergeten!

IMG_5302

En dan als laatste de ‘girls essentiels’ zoals een Baby Lips, een klein handig borsteltje ( Hema), handcreme van The Body Shop … Het zakje waar alles in steekt is ook van Hema.

Dit was het dan hopelijk vond je het een leuke blogpost!

Kisses

Emm

2 Comments

Geef een reactie

