HappyGirl Sunglasses

Hi

Al een hele tijd ben ik opzoek naar een nieuwe zonnebril. Maar meestal is hij iets te groot, de verkeerde kleur of zijn de glazen te licht. Ik was al verschillende winkels binnengestapt maar nergens vond ik ‘de perfecte’. Ik ben redelijk kieskeurig op dat vlak. Voor ik iets koop moet er een klik zijn, anders weet ik van mezelf dat ik het nooit zal aandoen of gebruiken. Bij deze zonnebril had ik die klik wel en bestond er ook geen twijfel of ik hem wel zou kopen.

De zonnebril komt van Abercrombie en is helaas uitverkocht op de webshop. Misschien is hij er nog in de winkel. Ze hebben deze zonnebril ook nog in het zwart en allebei de kleuren ook nog in een iets dikker formaat. Op de webshop zijn ze spijtig genoeg allemaal uitverkocht.

Deze foto’s zijn ook gemaakt met mijn nieuwe fototoestel. Hij is niet echt splinternieuw maar tweedehands. Hij was eerst van mijn papa maar die heeft ondertussen een nieuwe gekocht.

Ik wou mijn nieuwe camera eens uittesten en toen ik het resultaat zag dacht ik ‘Misschien iets voor de blog?’

IMG_6030  IMG_6007IMG_6013 IMG_6029  IMG_6027  IMG_6028  IMG_6016  IMG_6008IMG_6030  IMG_6031        IMG_6017  IMG_6023

Hopelijk hebben jullie ook zin om een nieuwe zonnebril te kopen want ‘Je hebt nooit zonnebrillen genoeg’ (Perfect excuus als je mama vind dat je er al genoeg hebt, haha).

Zonnige groetjes (voor een niet zo zonnige dag 😉 )

EmmPhie

One Comment

Geef een reactie

