3 lievelingsdingetjes #2

Hey

Een tijdje geleden was er onze eerste ‘3 lievelingsdingetjes’ post. Maar omdat dat toch alweer een tijd geleden is, was er toch wel nood aan een opvolger. Dus hier is ‘3 lievelingsdingetjes #2’.Voor wie nog niet goed weet wat deze posts eigenlijk inhouden; het zijn al mijn lievelingsdingetjes van dit moment, er is ook niet echt een thema, het kan gaan over beauty producten of favoriete kledingstukken of heel leuke accessoires, heel breed dus….

IMG_6005

HappyGirl Sunglasses

Mijn eerste lievelingsdingetje is mijn allerallerallerliefste zonnebril. Mijn zonnebril moet erbij omdat het eigenlijk gewoon liefde is. Sinds ik hem gekocht heb heb ik hem buiten nog niet veel kunnen opzetten. Dat vind/vond ik echt heel jammer. Daarom heb ik echt al een paar dagen thuis rondgelopen met een zonnebril op mijn hoofd terwijl het buiten aan het regenen was. Een beetje vreemd maar het geeft je toch echt wel een zomergevoel als je hem op hebt.

Vorige week heb ik deze blogpost geschreven die helemaal over de zonnebril gaat.

Oplader van HEMA

Oplader van HEMA

Het tweede dingetje is mijn iPod oplader van HEMA. Mijn Apple lader was een beetje versleten en dus aan vervanging toe. Ik zag deze in HEMA en ik was direct verkocht.

Persoonlijk vind ik hem echt heel erg mooi omdat het geen plastic draad is zoals de meeste opladers. Het is een soort koord/touw, en dat vind ik zelf veel mooier dan zo’n plastic draad. De kleur is heel licht blauw waardoor hij nog altijd redelijk sober blijft maar toch iets mooier is dan een gewone witte.

Hij is ook supermega handig. Dat komt omdat hij heel erg lang is (2m). Je hoeft dus ook helemaal niet zo dicht bij een stopcontact te zitten als je iPod/iPhone/iPad/… opgeladen moet worden. Echt een super voordeel.

mijn schoentjes

mijn schoentjes

Dit is alweer het laatste ‘lievelingsdingetje’ voor vandaag. Het zijn mijn favoriete schoenen. Ik heb ze eigenlijk heel toevallig gevonden. Maar ik ben er wel heel erg blij mee.

Wat ik er wel wat minder aan vind, is dat ze niet zo goed zitten. Zeker als het warm is zitten ze niet zo comfortabel. Maar dat neem ik er graag bij hoor! Het is niet echt super vervelend ofzo…

Hopelijk vonden jullie het een leuk bericht !

Veel liefs

Phie

3 Comments

Geef een reactie

