Music On My Phone

Heyy

De laatstse tijd ben ik echt wel into music. Misschien komt het door dat weertje, dan bedoel ik wel dat goede weertje. En soms luistert mijn kleine broertje dan mee. En dat is best wel schattig. 🙂

Dus is dacht dat het misschien wel een goed idee was om mijn favoriete liedjes op dit moment aan jullie te laten zien, waarschijnlijk ken je de meeste wel al.

 Lean On – Major Lazer & DJ Snake

 See You Again – Wiz Khalifa ft. Charlie Puth

 Stole The Show – Kygo ft. Parson James

FourFiveSeconds – Rihanna And Kanye West And Paul McCartney

Sugar – Maroon 5

Reflections – Misterwives

En momenteel mijn favoriete album:

 Handwritten – Shawn Mendes

Met één van mijn favoriete liedjes van het album: Stiches

Kus

EmmPhie

Geef een reactie

