Creme & Peeling Nivea

Hellow lieverds

Het is alweer een hele lange tijd geleden dat we nog een producten review hebben gedaan. Ondertussen heb ik wel al heel erg veel nieuwe dingen waar ik over zou kunnen schrijven maar het komt er precies nooit van. Vanaf nu (heb ik mezelf beloofd) ga ik proberen iets regelmatiger zo’n posts te maken. 1. Omdat ik het gewoon heel erg leuk vind om te maken (Foto’s + tekst) en 2. Omdat ik dat eigenlijk ook wel heel erg fijn vind om te lezen. Door zo’n reviews ga ik zelf sneller iets kopen waarvan ik het anders nooit had opgemerkt of misschien nooit had durven kopen.

Ok, nu over naar de review…

Wat ik zo leuk vind aan dit product is de 2 in 1 fromule. Omdat het naast een scrub ook een douchegel is is de textuur redelijk zacht. Dat komt volgens mij omdat de douchegel mij qua zachtheid een beetje aan Dove doet denken.

Wat is scrub nu eigenlijk en wat doet het? Op deze blog kan je het allemaal perfect uitgelegt lezen. (Klik hier)

DSCN9307

Verpakking

Het is helemaal niets speciaals. En gewone witte tube met (zoals we gewoon zijn van Nivea) letters en andere dingen in het blauw.

De tube is mat wat voor mij een pluspunt is. (Ook veel handiger om te fotograferen, omdat een glansende verpakking vaak iets te hard blinkt) Nog een voordeel; deze tube glijdt daarom niet zo gemakkelijk uit je handen. En eigenlijk vind ik een matte verpakking ook veel mooier dan een glansende.

RSCN9332

Hoe te gebruiken ?

Heel simpel eigenljik. Het staat gewoon op de achterkant van de tube. Ik doe het altijd eerst op een washandje, en verdeel het dan over mijn lichaam. Waarom doe ik het nog op een washandje? Wel, omdat het anders niet zo goed verspreidt. Met een washandje kan je je huid beter insmeren.

En daarna kan je het nog een beetje masseren zodat het beter intrekt. Daarna heel goed afspoelen zodat er niks blijft hangen.

DSCN9320

Textuur & Geur

Het is misschien een beetje raar uitgesmeerd maar dat is eigenlijk de bedoeling. Zo kan je de textuur van de scrub beter zien.

Zoals ik al had gezegd is de douchegel heel zacht. Het gaat een beetje naar Dove. (Natuurlijk is en blijft Dove echt het allerzachtst) Qua geur vind ik hem niet geweldig. Hij stink zeker niet, maar hij ruikt een beetje te gewoon. Misschien een beetje te veel op veilig gespeeld?

De scrub zelf is redelijk klein. En dat vind ik goed. Daardoor voelt de scrub heel fijn en is hij echt heel aangenaam.

DSCN9316

Conclusie

Het is echt een superfijn product. Zeker voor in de zomer is hij perfect. Ik ga hem echt nog heel erg veel gebruiken. (ik probeer zeker 2 keer in de week) De geur vind ik een beetje jammer, maar is zeker geen nadeel. Na een wasbeurt met ‘Creme&Peeling’ voelt mijn huid echt superzacht aan.

Veel liefs

EmmPhie

Geef een reactie

