Quotes #2

Hey

Een paar maanden geleden hadden we al eens onze favoriete (12) quotes laten zien. Ondertussen heb ik er zo nog veel andere leuke zien passeren, dus dacht waarom zo geen tweede blogpost?! Wel vandaag is het zover. Ik had er een paar opgeslagen op mijn phone maar het waren er 20. Ik kon echt geen selectie maken dus dit gaan er 20 zijn +1 want er is 1 heel speciale. Want zeg nu zelf quotes kan je voor zo veel gebruiken. Denk maar aan: kadertjes, bijschriften bij je social media foto’s, inspiratie, …

De eerste quote is denk ik wel de belangrijkste, die speciale waarover ik het had. Als je ons vraagt waarom? Wel dat ons geheimpje laat ons zeggen onze EmmPhie-Quote.

 

    

  

  

      

  

    

Hopelijk vind je het leuke quotes!

Groetjes

EmmPhie

Geef een reactie

