Wat zal je zeker in mijn klerenkast vinden ?

Heyy

Vandaag ga ik jullie een paar dingen laten zien die je zeker in mijn klerenkast zal terug vinden.

Zelf vind ik zo’n posts altijd leuk om te lezen om dat de kleren die iemand draagt heel veel over de persoon zelf zeggen.

Ik heb 3 dingen uitgekozen die ik graag met jullie wil delen.

reeks 2

Streepjes

Streepjes, ja ik moet toegeven ik ben er echt verliefd op.

Als ik iets nieuw koop is het 9 kansen op 10 iets met streepjes.

Wanneer is die liefde begonnen? Ik denk vanaf 05.09.2001 (Mijn geboortedatum 🙂 ).

Ja, mijn mama heeft ook zo’n liefde voor streepjes dat ik al vanaf ik baby was streepjes droeg.

1

2

3

4

5

6

Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger is echt zonder twijfel mijn favoriete merk.

Wat mij vooral aanspreekt zijn hun mooie donker blauwe kleren.

Donker blauw is echt mijn lievelingskleur als het over kleren gaat. Het past bij heel veel en in donker blauw voel ik mij ook echt altijd op mijn gemak.

Zonder dat ik er echt bij stil stond heb ik ook twee donker blauwe jassen van TH gekocht. Ik heb er zeker geen spijt van want jassen in een basic kleur kan je nooit genoeg hebben denk ik dan. 😉

=> Als je iets donker blauw zoekt is Tommy Hilfiger echt wel hét juiste merk.

1

2

3

4

5

Witte t-shirts

Vroeger vond ik witte t-shirts verschrikkelijk, maar de laatste tijd ben ik er een klein beetje verliefd op geworden.

Als ik op school of straat iemand zie die een witte t-shirt mooi heeft kunnen combineren ben ik soms echt jaloers en kan ik er echt soms nog uren over nadenken hoe dat ik die stijl ook een beetje zou kunnen krijgen met de kleren die ik heb en welke ik misschien nog zou moeten kopen.

Nu heb ik nog niet zo veel (omdat ik het vroeger zo lelijk vond) maar ik ben zeker van plan om mijn ‘collectie’ uit te bereiden.

1

2

4

5

3

6

Voila, dit waren 3 dingen die zeker in mijn klerenkast hangen.

En ik hoop dat jullie het ook mooi en leuk vonden om dit artikel te lezen.

Kusjes

EmmPhie

Geef een reactie

