Iphone 6

Hye

Een week geleden was ik jarig en met al het geld dat ik heb gekregen, heb ik een Iphone 6 gekocht! Eindelijk! Ik keek er zo naar uit! Oh ja, ik schrijf hier niet over om op te scheppen ofzo!

 Wat mij vooral opvalt buiten de grootte natuurlijk is de kwaliteit van de camera’s, zowel vanvoor als vanachter. Het enige nadeel of jammere is dat de (hoofd)camera wat uit de iphone steekt.

.IMG_5062

Voor mij is het dan ook noodzakelijk om een hoesje te hebben om die camera te beschermen. Dit is mijn hoesje: doorzichtig en plooibaar plastic. Zo een hoesje heb ik het liefst omdat je de achterkant van de iphone zelf nog kan zien. Als ik iets anders wil dan die achterkant dan kan ik er nog altijd een foto tussensteken ofzo.

IMG_5073 IMG_5076

Buiten dat kleine nadeeltje, vind ik het model heel erg mooi, hij is ronder, dunner en groter. De Plus vond ik iets TE groot, onhandig groot.

En de home button, ja ik weet ook wel dat dat al kon van de Iphone 5s, maar die heb ik nooit gehad.

IMG_5064

Ik was eerst nog even aan het twijfelen tussen de zilveren en de gouden, uiteindelijk ben ik toch voor de gouden gegaan, lekker classy.

IMG_5071

IMG_5069

IMG_5068

Ik vind het echt de moeite waard om van een 4 naar een 6 over te stappen, in het begin is het even wennen maar dat gaat snel. 🙂

Weten jullie leuke apps? Laat ze dan achter bij de reacties!

Groetjes

EmmPhie

2 Comments

Geef een reactie

