This or That

Hi

De laatste tijd zie je op verschillende blogs zo’n tags voorbij gaan.

Als ik eerlijk moet zijn lees ik ze niet zo graag, maar ik vind het wel leuk om zo iets meer over de blogger te weten te komen, dus lees ik ze wel.

Maar met deze tag ging het anders, deze tag las ik echt graag.

Wij hebben nog niet zo veel tags of persoonlijke posts gedaan dus ik dacht ”Ja, deze gaan we doen!”

Dus hier voor jullie de ‘This or That tag’.

Fashion

Spijkerbroek of Joggingpak

Emm Ok, ja een joggingpak zit echt wel comfi maar als ik moet kiezen toch een spijkerbroek.

Phie spijkerbroek!

Lange mouwen of korte mouwen

Emm korte mouwen

Phie korte

Jurken of rokken

Emm Deze vind ik eerlijk best wel moeilijk, naar school toe draag ik ze eigenlijk nooit of toch heel weinig maar naar een feestje wel, dan kies ik toch voor rokken.

Phie Als ik eerlijk moet zijn draag ik eigenlijk geen één van beiden. Maar als ik dan toch zou moeten kiezen ga ik toch voor een kleedje.

Streepjes of ruitjes

Emm Streepjes! Zeker en vast!

Phie STREEPJES ❤

Teenslippers of sandalen

Emm Teenslippers! Doet me eerlijk gewoon denken aan de zomervakantie, daar heb ik nood aan… 😉

Phie teenslippers ! Eerlijk? Ik haat sandalen!

Sjaals of hoedjes

Emm Sjaals, hoedjes zijn niet echt mijn ding.

Phie Hoedjes vind ik bij andere mensen heel erg tof maar ik weet niet of ik er zelf zou dragen…. dus toch maar beter sjaals.

Oorknopjes of oorhangers

Emm Oorknopjes, vind ik persoonlijk veel handiger.

Phie Hang er vanaf wanneer. Voor school of om te gaan shoppen ofzo zijn oorknopjes wel makkelijker, maar voor een feestje ofzo mogen lange ook wel een keer.

Kettingen of armbanden

Emm Armbanden, die heb ik veel vaker aan en het is veel makkelijker te combineren.

Phie Armbanden

Hakken of platte schoenen

Emm Platte Schoenen

Phie Platte schoenen

Cowboylaarzen of paardrijlaarzen

Emm Eerlijk? Ze zijn  geen van beide echt mijn ‘stijl’. Als ik moet kiezen toch de cowboylaarzen.

Phie Cowboylaarzen

Jasje of vest

Emm Sorry, hier kan ik niet kiezen, vind ze allebei heel erg leuk.

Phie Een jasje kan je outfit echt afmaken dus een jasje

Make-up

Blush of bronzer

Emm Ik heb van nature al snel genoeg rode kaakjes, dus bronzer.

Phie bronzer

Lipgloss of lipstick

Emm Eigenlijk heb ik liever een Chubby Stick maar tussen lipgloss en lipstick dan toch lipstick.

Phie Een lipgloss vind ik wel gemakkelijker maar die kan ook zo snel beginnen plakken!

Eyeliner of mascara

Emm Mascara

Phie mascara

Foundation of concealer

Emm Concealer

Phie concealer

Neutraal of kleur

Emm Neutraal, kleur is ook leuk maar met maten.

Phie Neutraal. Kan je niet veel mis mee doen.

Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw

Emm Losse poeder kan je beter ‘blenden’

Phie in een vaste vorm

Kwasten of sponsjes

Emm Kwasten, ze laten je zo professioneel voelen 🙂

Phie Kwasten

Nagels

OPI of China Glaze

Emm OPI, ben een grote fan.

Phie Ik draag zelf niet graag nagellak dus ik vind het moeilijk om dan te kiezen.

Lang of kort

Emm Eigenlijk half lang.

Phie Kort. Lang kan soms echt onverzorgd zijn.

Acryl of natuurlijk

Emm Natuurlijk

Phie natuurlijk

Felgekleurd of donker

Emm Mijn kast is eigenlijk redelijk donker gevuld maar probeer hem nu wat feller te maken.

Phie Dat hangt van het seizoen af. In de winter beter donkere kleurtjes en in de zomer felgekleurd.

Met nailart of zonder nailart

Emm Zonder, je steekt redelijk veel tijd in nailart en zeg eerlijk. Blijft nagellak zolang zitten?

Phie Ik vind het mooier zonder.

Lichaam

Parfum of Bodyspray

Emm Parfum, zonder twijfel.

Phie Parfum!

Lotion of body butter

Emm Eigenlijk gebruik ik ze beide, voor de zomer heb ik liever een lotion.

Phie Euhm.. dit vind ik een moeilijke. Wat ik nu vooral gebruik is een body butter van de bodyshop en die zijn echt geweldig. Dus toch body butter?

Douchegel of zeep

Emm Douchegel

Phie Douchegel

Lush of andere merken

Emm Andere merken, begrijp me niet verkeerd ik ben een fan van Lush maar er zijn zoveel andere goede merken.

Phie Andere merken. Ik heb niet echt één merk dat er echt uitspringt voor mij. Het ene merk heeft goede lichaamsverzorgingsproducten het andere goede producten voor je gezicht.

Haar

Krullend of stijl

Emm Stijl

Phie Krullend

Knot of paardenstaart

Emm Bij mij? Knot.

Phie Knot. Maar bij mensen die goed staan met een paardenstaart een paardenstaart.

Schuifspeldjes of clipjes

Emm Schuifspeldjes, je ziet ze ook minder hard

Phie Schuifspeldjes. Vroeger droeg ik altijd van die felgekleurde clipjes. Shame on me als ik daar aan terug denk!

Haarlak of gel

Emm Haarlak, niet dat ik dat veel gebruik.

Phie Haarlak, ik gebruik het eigenlijk nooit maar van gel wordt je haar zo vettig!

Lang of kort

Emm Bij sommige staat lang haar zo mooi, maar er kruipt o zo veel tijd in als je het goed wilt verzorgen, Ik heb onlangs een flink stuk van mijn haar laten knippen en ik ben er heel blij mee.

Phie Kort. Lang haar kan soms echt heel onverzorgd over komen.

Licht of donker

Emm Weeral, soms staat licht haar beter bij mensen bij andere dan weer donker, ik heb licht haar en ik zou me eigenlijk echt niet kunnen voorstellen met donker haar.

Phie Dat hangt echt van persoon tot persoon af.

Lok of pony

Emm Lok

Phie Lok. Ik heb een krullend haar en krullen+pony = NIET doen.

Los of vast

Emm Los

Phie Mijn haar is meestal vast maar de laatste tijd probeer ik het vaker los te doen.

Overig

Regen of zonneschijn

Emm Zonneschijn natuurlijk!

Phie Euhm… hangt er vanaf wat ik wil doen. Wil ik onder een dekentje een film kijken dan is regenweer toch wel gezellig. Dat is eerder voor de winter. In de lente en zomer heb ik liever zonneschijn.

Zomer of winter

Emm Zomer

Phie Allebei

Herfst of Lente

Emm Lente voor het zonnetje en de bloemetjes maar herfst voor die lekker warme truien en de kleurtjes. Hoewel lente ook mooie kleurtjes heeft!

Phie Allebei, ik hou van alle seizoenen.

Chocolade of vanille

Emm Ijs? Vanille

Phie CHOCOLADE

Westen of oosten

Emm Het westen, denk ik of het oosten… Geen flauw idee… Haha

Phie Euhm…?

Zo dit was onze ‘This or That tag’.

Hopelijk vonden jullie het leuk.

Kus

EmmPhie

Geef een reactie

