Ontbijt_Food_Post #Muesli

Hye

Vandaag, 25 april, is het de verjaardag van ….. Emm!

Gelukkige verjaardag!

Hopelijk heb je een super fijne dag.

Ok, na al deze verjaardagswensen gaan we over naar het echte onderwerp van deze blogpost. Deze post zal weer een foodpost zijn.

Een ontbijt_food_post.

DSCN8748

Zoals jullie waarschijnlijk al aan de titel van dit artikel hebben gezien zal ik het hebben over Muesli. Zonder enige twijfel is dit echt mijn lievelingsontbijt.

Het is niet alleen gezond en superduper lekker, je kan er ook oneindig mee variëren.

Meestal eet ik het met vers fruit en melk. Maar het is zeker ook lekker met yoghurt. Ieder zijn smaak. Mijn papa eet het bijvoorbeeld vaak met Griekse yoghurt, vers fruit en honing.

Je kan dus ook altijd iets van zoetstof (honing of suiker) toevoegen om het -het spreekt voor zich- zoeter te maken.

Meer heb ik hier eigenlijk niet over te vertellen, ik ga jullie alleen nog een paar foto’s laten zien ter inspiratie.

DSCN8750 DSCN8747

DSCN8745

DSCN8752

DSCN8755 

DSCN8762

Dit zijn mijn favoriete combinaties.

Wat vind ik nog heel lekker ?

  • banaan
  • nectarine

Wat vind ik niet zo lekker?

  • appel
  • peer
  • appelsien/manderijn

Het klinkt misschien raar maar mijn lievelings muesli is muesli van de delhaize. Gewoon van hun huismerk 365. De goedkoopste maar ook de lekkerste.

Ik heb er verschillende geproefd zoals bv. die van Damnhert. En nee die heb ik niet meer gekocht. Er zaten verschillende zaden en minder rozijnen in. Hij is waarschijnlijk ook gezonder, maar dan ga ik toch liever voor de lekkerste.

Hopelijk hebben jullie er iets aan en proberen jullie zo’n muesli-ontbijt ook een keer.

Liefs

EmmPhie

Geef een reactie

