3 lievelingsdingetjes

Heyyy

Eerst en vooral moet ik zeggen dat deze blogpost niet mijn eigen idee was; het komt van deze blog en deze post.

Zelf vond ik hem zo leuk om te lezen dat ik bij mezelf dacht; ”Waarom zelf niet zo’n blogpost maken?”

Ik dacht hem nog een beetje aantepasssen. (bv; in één thema ofzo?)

Maar dat het zo over verschillende thema’s gaat vind ik juist zo geweldig.

Dus daarom mijn 3 lievelings dingetjes op dit moment.

Wild Stylers L'oréal professional

Wild Stylers L’oréal professional

Het eerste ‘dingetje’ is mijn favoriete haarproduct.

WILD stylers van l’oréal professional

Echt GE WEL DIG !

Ik heb het wel al een bijna een jaar ofzo maar ik had het eigenlijk nog nooit gebruikt.

Ik zou niet weten waarom maar het lag daar dus gewoon een heel jaar in de kast.

Vorige week heb ik het dan toch maar eens uitgehaalt en het resultaat mocht er zijn.

Omdat ik het product zo leuk vind komt er zeker binnenkort nog een review van online.

unnamed (1)

PhotoGrid

Oké ja ik weet het dit is al een bekende app enzo…

Maar ik heb hem zowat herondekt.

De laatste tijd ben ik veel meer bezig met fotografie (vooral omdat ik zeker mooie foto’s met kwaliteit wil voor onze blog, maar ook omdat mijn medeblogster altijd zo’n geweldige foto’s maakt en ik dat wil proberen even goed te doen, maar dat lukt nooit haha)

En om die foto’s dan op insta te zetten ofzo dan komt het fromaat niet altijd uit en met deze app zet je er heel gemakkelijk een witte kader rond.

Na een foto dagje maak je zo ook makkelijke een collage of diashow om overzicht te krijgen.

Macarons

Macarons

Mijn papa is een paar weken geleden naar Parijs geweest en hij heeft van die heerlijke grote macarons meegenomen.

Om verslaaft van te worden!

Mijn favoriet blijft nog altijd die met chocolade alhoewel (?) de aardbei komt in de buurt.

Persoonlijk vind ik de kleintjes leuker omdat je er dan verschillende kan eten met een ander smaak.

En omdat de grote gewoon iets van het goeie teveel zijn en je na het eten van zo’n groot koekje gewoon helemaal vol zit!

Dit waren mijn 3 lievelingdingetjes hopelijk vonden jullie het leuk.

En waarschijnlijk wordt dit ook nog wel eens vervolgd…

Veel kusjes

EmmPhie

One Comment

Geef een reactie

