Shoplovestreet

Hey

Zijn jullie ook zo’n fan van basic?
Dan is deze blogpost maar ook zeker deze instagram-pagina zeker iets voor jou.
Ikzelf hou ENORM veel van basic.
Er gaat niets boven een basic streepjes t-shirt, een donker blauwe jeans en oorbellen om het af te maken.
Basic, mooi en zeker ook klassevol.
Op deze insta-pagina staat het vol met zo’n leuke basic dingetje!
Zelf vind ik het geweldig ik hoop jullie ook ?!

‘Shoplovestreet’

1 14 18

Shoplovestreet in een hele leuke instagram-pagina waar regelmatig mooie foto’s van outfits opkomen.

Ik volg wel een paar van zo’n pagina’s maar dit is toch wel mijn favoriet, omdat hij ook het dichtst aanleund bij mijn eigen stijl.

BASIC basic BASIC

Basic is echt wel mijn ding!
Een simpele streepjes T-shirt met een skinny jeans onder en ik voel mij overal op mijn gemak.
Het voordeel aan basic is
1. Het is redelijk tijdloos een jasje of trui is dus zeker 2 seizoenen te dragen.
2. Het is voor alle gelegenheden.
bv. Draag je onder dat streepjes t-shirt een effen rokje en een ietsje chiquer truitje? Dan ben je helemaal feestjes klaar!
Draag je er een in de zomer een leuk shortje onder?
Helemaal casual proof!
3. Je kan je outfit sober maar ook heel speciaal maken door gewoon 1 accesoire aan te passen.

Oké nu terug over de instagram-pagina.
De kawliteit van de foto’s is ook super goed ze zijn allemaal heel verzorgd.
Echt geweldige kleren zie ik daar!

Hier een paar voorbeelden.

11 13  20 2 3 89

10

Wij hebben ook een instagram-pagina waarop we altijd een nieuwe blogpost op aankondigen!

6  4 5

Veel kusjes

EmmPhie

Geef een reactie

