Nagellak | Essie

Heyy

Ik was al een tijdje op zoek naar een mooie donkerblauwe nagellak, wat best moeilijk was. Totdat ik in de Inno ging kijken en zag daar een een rekje met allemaal Essie nagellak, een heel bekend merk.

Deze kleur vind ik perfect: hij is niet te paars, niet te donker (wat soms een beetje lijkt op de foto’s maar niet zo is).

IMG_4745   IMG_4761

De nagellak dekt net voldoende met één laag maar het is natuurlijk mooier als je er twee of drie aanbrengt. De nagellak droogt redelijk snel. De nagellak houdt (bij mij) net geen week, wel ongeveer 4 à 5 dagen (met 2 lagen).

IMG_4770   IMG_4767

Hoe je je nagels het best lakt:

Vijl je nagels in model en  zorg ervoor dat ze ontvet en schoon zijn. Breng eerst een basislaagje (transparant) aan en laat het drogen. Dat eerste transparante laagje zorgt ervoor dat je nagels niet verkleuren. Tijd voor de kleur! (TIP: beter een paar dunne laagjes dan één dikke laag). Laat je nagels na elk laagje goed drogen! Begin met een streep in het midden en werk zo uit naar de zijkanten toe. Doe er daarna nog een laagje transparante top coat over. Als je een foutje hebt gemaakt kan je dat verwijderen met een wattenstaafje met een beetje nagellakverwijderaar.

Er zijn vier kleuren die gewoon noodzakelijk zijn:

  • Een nude kleur
  • bordeauxrood
  • klassiek rood
  • zwart / donker blauw

IMG_4753   IMG_4775

Ik vind de Essie nagellak zeer mooi en hou mezelf zeker niet tegen nog een paar Essie nagellakjes te kopen. Als ik afrekende gaven ze me nog een gratis tenenspreider. Altijd leuk!

IMG_4780

Vele kusjes

EmmPhie

PS: je kan ons nu vinden op bloglovin -> Klik hier!

<a href=”http://www.bloglovin.com/blog/13676331/?claim=y78x8x4hwk5″>Follow my blog with Bloglovin</a>

3 Comments

Geef een reactie

