Foto App •Afterlight

Heey

Vandaag ga ik jullie een app laten zien, in het specifiek een foto app. Je hebt er heel veel, ik heb er eentje uitgekozen voor jullie. Zoals ik al zei zijn er heel veel foto apps, je hebt er voor collages, voor filters, voor wittere tanden, voor puistjes of andere oneffenheden weg te werken, je hebt er ook waar je van alles te gelijk in kan doen. 

Diegene die ik jullie ga tonen is Afterlight. Ik ‘waarschuw’ jullie op voorhand, deze app is niet gratis, maar ik vind het het geld ( € 0,99) helemaal waard! Dit is echt mijn favoriet van al de fotobewekingsapps die ik al heb gehad! Wat belangrijk is aan een fotobewerker, is dat het mooi bewerkt, maar zeker niet te vergeten dat het gemakkelijk is. Want je hebt soms zo van die apps waar je niets van snapt, deze app is dus helemaal niet zo.

Klik hier als je de app in de App Store wilt zien. Klik hier als je de app in Google Play wilt zien.

Ik zal jullie nu een paar fotootjes laten zien die ik zelf heb getrokken en daarna met Afterlight heb bewerkt.

IMG_3343 IMG_3359 IMG_3209 IMG_3346 IMG_3317 IMG_3342 IMG_3255

Als je er nog een paar wilt zien kijk dan zeker op ons instagram account! Deze screenshots hieronder krijg je te zien als je de app in de App Store opzoekt.

Groetjes 

EmmPhie

Geef een reactie

