Blogreview #modemythes

Heeyy

Zoals jullie al weten heb ik voor op het vliegtuig de mode & beauty special van joepie gekocht.

Op het vliegtuig heb ik hem dan ook gelezen en op een van de eerst pagina’s stonden vier leuke beauty- & fashionblogs.

Ik heb ze opgezocht en hier is een review van de eerst blog.

modemythes.be

uitzicht

uitzicht

Ik vind het een hele mooie blog!
Het is heel verzorgd en overzichtelijk.

De foto’s vallen heel goed op en ik vind ze ook heel mooi.
Alleen vind ik de foto aan de zijkant (met het fototoestel) aan de grote kant.
Als je dan een blogpost open klikt zie je dan weer weinig foto’s wat ik wel spijtig vind.

onderwerp

onderwerp2

onderwerp4

onderwerp

Alle blogpost zijn ongeveer hetzelfde opgebouwd.
Als titel krijg je altijd een vraag waar dan in de blogpost zelf een antwoord op gegeven wordt.
De vragen gaan altijd over mode.
Dat vind ik wel leuk omdat je dan met een hele andere kijk naar sommige dingen gaat kijken.
Vragen die je soms nooit bij jezelf hebt gesteld ga je nu toch over nadenken.

inhuid

inhoud

De antwoorden op de ‘modevragen’ zijn altijd wel interessant maar sommige zijn echt wel heel lang.
Sommige blogposts beginnen zelfs saai te worden na een tijdje.
Daardoor is het niet echt mijn stijl van blogs.
Ik hou liever van meer foto’s, maar als je meer wilt weten over verschillende modetrends dan is het zeker een aanrader!

daphne

Persoonlijkheid

De blog is niet zo persoonlijk.
Om antwoorden te vinden op haar vragen zoekt ze veel mensen die ze dan interviewt.
Ze geeft niet zo veel haar eigen mening en dat vind ik soms wel een beetje spijtig.

Ik hoop dat je het een leuke blog vindt en hem zeker ook een keertje gaat bekijken !

Veel kusjes

EmmPhie

Geef een reactie

