Collage Decoratie

Heyy

Allereerst, prettige vakantie! Binnenkort is het terug lente en ik dacht waarom niet wat meer kleur in mijn kamer? Dus ik ga jullie vandaag laten zien hoe je een lege canvas kan omtoveren tot een kleurbom in je kamer ( of waar je het ook wil zetten ).

Wat heb je nodig?

  • een canvas ( er mag iets opstaan maar liefst niet te druk of te donker )
  • een schaar
  • een lijmstift
  • een paar leuke magazines

Hoe maak je het?

Neem ja magazines en knip alle leuke prenten uit die je ziet, het moeten niet alleen prentjes zijn, het mogen natuurlijk ook leuke woorden of achtergronden zijn.

IMG_4693 IMG_4690

Op de eerste afbeelding heb ik het woordje gewoon uitgeknipt maar op de tweede afbeelding het ik het gescheurd, wat ook een heel leuk effect kan hebben. Als je wilt scheuren op een iets wat rechte lijn, kan je het best van boven naar onder of andersom scheuren, Als je de pagina verticaal scheurt is het niet meer zo recht, dat kan je dus wel het best knippen.

Daarna leg je eerst ZONDER te lijmen, de prenten op de canvas. Met deze stap kies je of het wel degelijk een kleurbom wordt of eerder een neutrale canvas.

Ik heb voor de iets grotere prenten en woorden gekozen zodat het niet te druk werd.

Als je het uitprobeert, post er dan zeker een fotootje van op instagram en tag ons!

@emmphie_

Veel Groetjes

EmmPhie

Geef een reactie

