Handbagage

Hyee

Ik ga maandag voor de eerste keer met het vliegtuig.

Samen met mijn beste vriendin ga ik naar Rome.

Voor haar is het ook haar eerste vlucht! (samen een beetje stressen dus…)

Als je met het vliegtuig gaat heb je zeker ook handbagage nodig.

Wat ik allemaal ga menemen wil ik jullie graag laten weten.

Dit is het zowat ongeveer;

15

Het eerste wat ik zeker meeneem zij boeken!
Een Joepie is altijd leuk om te lezen dus een extra dikke zal zeker wel genoeg zijn.
Een gewoon leesboek is ook altijd handig! (Zeker als je binnenkort een boekopdracht hebt voor Nederlands!)
‘De Blogbijbel’ is een superleuk klein boekje vol met tips!
En sowieso een schriftje!
Je kan altijd wel een papiertje gebruiken om iets op te schrijven!

21

Als je een schriftje meeneemt kan een balpen zeker niet ver weg in je koffer zitten.
Een fluostift/gekleurd stiftje is ook altijd handig!

4

Onze apparaatjes moeten ook ALTIJD in de buurt zijn!
Mijn iPod + oortjes moeten daarom ook zeker binnen handbereik!
Op mijn iPod heb ik extra muziek en foto’s gezet.
Fotootjes bekijken vind ik ook altijd super leuk!
Ik neem ook zeker een selfiestick mee omdat dat gewoon heel handig is.
Je kan heel gemakkelijk een foto van een grote groep nemen of een selfie met een mooi uitzicht maken, er staat dan ook nooit een lelijke arm op de foto.
Mijn foto-toestel heb ik ook zeker dicht bij mij want ik vind het belangerijk om goede kwaliteit foto’s te hebben.

9

Ik neem zeker een zonnebril mee, ik weet niet of ik hem nodig zal hebben maar je kan hem maar beter meenemen.
Ik heb een hele droge huid daarom neem ik zeker handcrème en lippenbalsem mee!

112

Snoepjes, snoepjes, snoepjes.
Ik heb nog een beugel voor ’s nachts en mag eigenlijk geen kauwgom.
Soms neem ik er wel een maar dan heb ik daarna altijd veel last van mij beugel!
Daarom neem ik voor de zekerheid tocht zeker fruit-tella’s mee.
De chocolade neem ik mee omdat dat gewoon een kleine verslaving is geworden!

2

Ik hoop dat jullie er iets aan hebben.
En voor iedereen een super toffe vakantie!

Veel kusjes
Emmphie

2 Comments

Geef een reactie

