Onesies, Onesies Overal !

Hey

Zelf vind vind ik onesies GE WEL DIG.

Het is zalig om na een veel te lange schooldag lekker gezellig in de zetel te kruipen met je onesie aan.

Veel mensen kopen hun onesie in de Primark, omdat ze daar hele mooie hebben en omdat ze goedkoop zijn.

Natuurlijk zijn onesies niet alleen in de Primark te koop.

Je hebt winkels waar ze veel duurder en soms ook beter van kwaliteit zijn.

Ik ga op deze blogpost uitleg geven over de webshop waarop ik mijn onesie heb gekocht.

Ik heb mijn onesie gekocht op Feestinjebeest.nl.

Na een halve week had ik mijn onesie al!

Er was wel een klein probleempje.

Want mijn broer had ook een onesie besteld maar die zat er niet bij, maar zijn onesie stond wel op de factuur.

We hebben dan een mailtje gestuurt.

En na een paar foto’s van ons aangekomen pakketje door te sturen, zat mijn broer zijn onesie een halve week later ook in onze brievenbus!

Ze hebben het daar dus allemaal heel goed opgelost.

De onesies zijn niet zo duur maar de verzendinsgkosten wel.

Zo betaal je voor een pakketje naar Nederland 6.95 euro.

Voor een gewoon pakketje binnen Europa 10 euro. (dus ook naar België !)

En meestal vanaf 3 of 4 onesies kan dat al gemakkelijk 16 euro worden.

De onesies zelf kosten 30 euro voor de kinderonesies en 35 euro voor de grotere maten.

Weet je niet goed welke maat je moet nemen, dan kan je dat altijd vinden bij de info over de maat helemaal benenden bij elke onesie.

Ik heb de pinguin onesesie.

Pinguin

En mijn broer een pikachu.

Kids-pikachu

Natuurlijk waren er nog onesies die op mijn verlanglijstje stonden.

kat elmo koe panda uil unicorn zebraroze draak haai

Een onesie is een origineel en leuk maar ook een heel moeilijk cadeau.
Je weet niet altijd of hij/zij het een leuk dier zal vinden.
Daarom kan je ook altijd een Giftcard geven.

Zo geef je eigenlijk ook een onesie maar kan hij/zij ook zelf nog kiezen en heb je dus nooit de verkeerde gekocht.
Om af te sluiten heb ik voor jullie nog een heel leuk filmpje!
(Natuurlijk in ons onesie thema <3)

Veel liefs

EmmPhie

Geef een reactie

