We Heart It

Hejj

Vandaag heb ik niet zo veel tijd om een lange blogpost te schrijven dus gaan we het hebben over fotootjes. Er bestaan er heel veel, mooie en ook lelijke. Je hebt er misschien al van gehoord… We Heart It ❤ , het is een app waar de meeste mooie fotootjes op verzameld zijn. Je kan ze ‘hearten’ oftewel liken, en daarna in collecties zetten, het lijkt heel erg op pinterest maar dan alleen fotootjes. Ik heb natuurlijk ook een account: Emma Terlinck . Ik heb er een paar uitgekozen die ik echt heel mooi vind! IMG_3389 IMG_3393 IMG_3387 IMG_3383 IMG_3385 IMG_3384 IMG_3388 IMG_3394 IMG_3391 IMG_3382 IMG_3386

Wil je nog meer prentjes? Ga dan zeker kijken naar mijn account! 

Groetjes 

EmmPhie

Geef een reactie

