De Skinny jeans

Hye

Broeken draag je elke dag.

Je hebt er in alle maten, soorten en kleuren.

Maar de topper is zeker en vast de skinny jeans.

Elk meisje heeft er zeker een paar van in hun kast hangen.

Het is een basic kledingstuk voor elke outfit.

Voor jullie een paar tips & trics voor de perfecte combintaties.

skinny (2)

1) De zwarte skinny jeans

Zwart is met alles te combineren.
Je kan het dragen met felle kleuren of met donkere kleuren.
Bordeaux is zo’n donkere kleur dat perfect bij zwart past.
Zorg dat je outfit ook niet te donker wordt.
Door er bv. wit bij te dragen kan je dat voorkomen.
De NIKE-schoenen maken jouw outfit sportiever.
Ze zijn ook heel handig als je op school veel trappen moet doen.
-> een stijvolle maar comfortabele ouftfit.

skinny (3)

2) De lichte blauwe skinny jeans

De lichte broek is vooral een must in de zomer maar kan natuurlijk ook perfect in de winter gedragen worden.
Met een warme trui maak je er in 1…2…3… een winteroutfit van.
Maar omdat de bijpassende blauwe schoenen niet echt warm zijn zou ik deze outfit voor de winter niet aanraden.
Erg leuk is het niet om met verkleumde tenen rond te lopen.
Vervang je de blauwe schoenen door korte botjes dan kan deze outfit wel gedragen worden in deze koude dagen.
Een lichte jeans combineren met wit is ook altijd een goede keuze.
Je krijgt daardoor een heel luchtig en licht effect.
De donkere veren zorgen evoor dat de outfit dan weer niet te licht wordt.

EEN GOUDEN TIP; Zorg voor evenwicht, niet te donker niet te licht, niet te veel niet te weinig, niet te groot niet te klein, niet te dik niet te dun,…
Dat is belangerijk bij elke outfit ook bij nummertje 1).
Daar moest je vooral zorgen dat de outfit niet te donker werd.

skinny (4)

3) De donker blauwe skinny jeans

Met deze jeans ga je je outfit zeker niet te licht maken.
Te donker zal deze outfit ook niet zo snel worden.
Deze jeans kan je dus perfect met alles combineren.
Ik heb hier gekozen voor een wit hemdje met zwarte vierkantjes omdat ik een hele grote fan ben van hemdjes, maar zeker ook van zwart en wit.
Ik hou heel erg van losse kleren die niet te hard opvallen.
In deze outfit zou ik mij dus zeker en vast goed voelen.
En dat is heel belangerijk.
Een onzeker gezicht kan een mooie outfit lelijk maken.
Een gezicht met een lach vol zelfvertrouwen is een must voor elke outfit.

Nog één klein detail.
Bijna iedereen heeft een mama waarvan je in de winter geen All Stars mag dragen.
Ik heb ook zo’n mama.
En ik heb de perfecte oplossing gevonden.
‘All Stars met wol in’
Ze houden je voeten lekker warm ook als het vriest.
Enkel All Stars in de zomer is vanaf nu verleden tijd.

Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen helpen.

De foto/collages heb ik gemaakt met de superleuke app POLYVORE.

Veel mode-groetjes

Emmphie

Geef een reactie

