2015

HAPPY NEW YEAR

Eerst en vooral wil ik jullie een heel gelukkige nieuwjaar wensen.

Een jaar vol fantastische mensen, veel leuke verrassingen en gewoon ook super veel mooie momenten om nooit meer te vergeten.

Laat 2015 fantastisch worden !

Bij een nieuw jaar horen natuurlijk ook nieuwe goede voornemens.

Speciaal voor jullie ga ik mijn drie voornemens voor 2015 opsommen.

Op 1 staat: Natuurlijk meer blogposts schrijven. Ik doe het super graag dus waarom zou ik het dan niet méér doen?

Op puntje 2 kan je vinden: Meer met vriendinnen afspreken! Ik heb fantastische vrienden dus waarom niet meer afspreken? Vriendschappen moet je onderhouden en ik wil ze echt niet kwijt. ❤

De laatste maar niet de minste: Meer sporten en gezonder eten. Het zijn er eigenlijk twee maar ze hangen eigenlijk wel dicht bij elkaar.Nu gaan lopen buiten is wel een beetje moeilijk maar als het warmer wordt ga ik toch proberen elke week zeker één keer gaan lopen!

Ik hoop dat het gaat lukken en jullie al jullie voornemens kunnen waarmaken!

Veel liefs voor 2015

EmmPhie

Geef een reactie

