The Hunger Games Mockingjay Part 1

Heyey

Ik ben gisteren de film ‘Mockingjay’ gaan kijken.

Ik had al veel negatieve commentaar gehoord, maar omdat ik de eerste twee films (‘The Hunger Games’ & ‘Catching Fire’) al had gezien moest ik toch het eerste deel van de derde film ook gaan kijken.

Ik ben het met die negatieve commentaar helemaal niet eens.

Deze film is gevoeliger en emotioneler dan de vorige twee films.

Er zijn soms echt kippenvel momenten.

Dit liedje wordt op een moment in de film door heel veel mensen tegelijk gezongen, dat is echt prachtig.

Er is wel minder actie, maar die actie gaat zeker in het tweede deel van ‘Mockingjay’ nog te zien zijn.

Voor ‘Hunger Games’-fans is het zeker een aanrader.

Als je de film nu gaat kijken kan je best je tickets thuis al bestellen en op tijd naar de bioscoop vertrekken zodat je zeker op een goed plaatsje kan gaan zitten!

Hier is nog de link om de trailer te bekijken:

Ik wens jullie veel kijkplezier!!

Veel liefs

EmmPhie

3 Comments

Geef een reactie

